Az Eurofins a legerősebb magyar brandek között!
Az Eurofins magyarországi története során először kapta meg a Superbrands Business díjat, amelyet az Eurofins Analytical Services Hungary Kft. érdemelt ki, de az elismerés az egész hazai cégcsoport brandjének erősségét mutatja: a vizsgált vállalatoknak csak kevesebb, mint 5 százaléka felelt meg a független, szakmai zsűri szigorú pénzügyi és marketing-kommunikációs kritériumainak.
Ebben az évben első alkalommal lett Superbrands Business-díjas az Eurofins Magyarországon: a környezetvédelmi, élelmiszerbiztonsági és gyógyszervizsgálatokat, valamint szaktanácsadást nyújtó Eurofins Analytical Services Hungary Kft. (Wessling Hungary Kft. jogutódja) a tavalyi évek után az idén is megkapta a megtisztelő oklevelet.
A Business Superbrands program során a 20 tagú, független szakemberekből álló bizottság az üzleti szektor (B2B) márkáinak legkiválóbbjait emeli ki, azaz olyan magyarországi cégeket, illetve márkákat, amelyek nem elsősorban a fogyasztókkal, hanem vállalkozásokkal, szervezetekkel állnak kapcsolatban.
A Bisnode adatbázisa alapján, továbbá a jelentős hazai szakmai szervezetek és szövetségek ajánlásainak figyelembevételével létrejövő mintegy 4000 márkát tartalmazó lista pénzügyi és szakmai szűrést követően kerül a bizottság elé. Ebbe a listába éppúgy beletartoznak a legnagyobb nyereségű hazai cégek, mint – az egyes szektorok iparkamarái, egyesületei, szakmai szervezetei által javasolt – olyan kisebb vállalkozások, amelyek az üzleti élet kiválóságainak számítanak, valamint kiemelkedő a hazai kommunikációs és márkaépítési gyakorlatuk.
Az Eurofins Analytical Services Hungary Kft. kiemelkedően magas szakmai és rendkívül stabil pénzügyi teljesítménye mellett marketing-kommunikációs eredményeivel is sokat tett azért, hogy Magyarország legerősebb márkái között szerepelhessen. A tudományos tájékoztatásra épülő kommunikációs és CSR-program során ismeretterjesztő honlapot működtetnek (Laboratorium.hu), országos konferenciát rendeznek (Hungalimentaria), az elmúlt tíz évben több, mint 2000 cikket közölt tőlük a fősodratú és a szakmai média. Kreatív, a társadalmi felelősségvállalás keretein belül megvalósult kampányaik során szakembereink megvizsgálták a Duna és mellékfolyóinak mikroműanyag-szintjét (Parányi Plasztiktalány), középiskolások körében népszerűsítették a kémiát online vetélkedővel, kísérletekkel, a modern pedagógia eszközeivel(Laborkaland kémiaverseny), illetve az élelmiszer-biztonság területén közvetítettek (Ésszel a kosárba! kampány).
Mostantól a világ legnagyobb laboratóriumhálózatának tagjaként még több lehetőségünk lesz a folyamatos innovációra, módszerfejlesztésre, kutatásra és a társadalmi felelősségvállalás terén kifejtett tevékenységekre.
A Superbrands Magyarország Programról
A Superbrands díj a márkaérték tudatosításában segít: kommunikációja olyan pozitív értékekre hívja fel a fogyasztók és az üzleti partnerek figyelmét, mint a márka mögött álló vállalat pénzügyi stabilitása, országos ismertsége és kedveltsége, valamint kiemelkedő márkaépítési gyakorlata. A ma már több mint 90 országban működő nemzetközi Superbrands Program célja a kiemelkedő márkák reflektorfénybe állítása, valamint követendő példák felmutatása. Magyarországon a Superbrands díj 2004 óta képviseli a márkákhoz kapcsolódó valamennyi pozitív tényező esszenciáját: jelzi kiemelkedő piaci ismertségüket, kedveltségüket és pénzügyi stabilitásukat. A Business Superbrands díj az üzleti szektor (B2B) márkáinak legeredményesebbjeit jelzi, de a széles nagyközönség számára is ismert, a magas minőséget szimbolizáló védjegy, amelynek odaítéléséről többlépcsős előszűrést követően az összesen 40 tagú, független, marketingszakmai és vállalatvezető szakemberekből álló bizottság dönt minden évben.