JavaScript is disabled. Please enable to continue!

Mobile search icon
hu >> Hirek >> Átvettük a Superbrands Business díjat!

Átvettük a Superbrands Business díjat!

Sidebar Image

A legnagyobb hazai márkák között az Eurofins-csoport tagja: a WESSLING Hungary Kft.

A környezetvédelmi, élelmiszerbiztonsági és gyógyszervizsgálatokat valamint szaktanácsadást nyújtó WESSLING Hungary Kft. (2022 óta az Eurofins-csoport tagja) egyedüli laboratóriumként került be Magyarország legerősebb márkái közé (Lidl, Diego, Jysk, Mester, Stiebel Eltron –  a lista még hosszan sorolható). Az ünnepélyes keretek között lezajlott díjátadó gála során újabb üvegszoborral gazdagodott a gyűjteményünk, Dr. Zanathy László ügyvezető igazgató pedig kifejezetten reményteljes jövőt lát maga előtt.

November végén immáron tizennyolcadik alkalommal több mint 60 márka vehette át a Superbrands és Business Superbrands díjakat a Budapest Music Centerben, ahol vállalatunkat Dr. Zanathy László ügyvezető igazgató és Szunyogh Gábor marketingvezető képviselte.

„Az elmúlt 30 év íve számomra lenyűgöző. Abban a szerencsés helyzetben vagyok, hogy végigkövethettem, hogy hogyan épül fel élő szervezetként egy nagy vállalkozás” – mondta el a díj kapcsán Zanathy László.

„A WESSLING Tudásközpont legfőbb értékei a minőség iránti elkötelezettség, a gyorsaság, az átláthatóság, az ügyfélorientáltság, a megbízhatóság, a szakértelem, valamint a hiteles és pontos kommunikáció. Értékeink a nemzetközi szinten is piacvezető Eurofins-csoport tagjaként nem változnak, sőt: még stabilabb jövő és további szakmai sikerek várnak ránk!” – olvasható ügyvezető igazgatónk nyilatkozata a gálaesten nyilvánosságra került exkluzív megjelenésű Superbrands kiadványban is.

A vállalatunkat bemutató részből az is kiderül, hogy a WESSLING Tudásközpont története egyenlő a folyamatos innovációval: az elmúlt 30 év során a környezetvédelem után az élelmiszer-biztonság és a gyógyszervizsgálatok területén is megjelent szolgáltatásaival, amelyeket folyamatos módszerfejlesztésekkel hónapról hónapra bővít. A WESSLING kommunikációs stratégiája a proaktivitásra és a tudományos tájékoztatásra épül. Ezt a célt szolgálja a Laboratorium.hu ismeretterjesztő honlapja, saját szervezésű konferenciája (Hungalimentaria), sajtómegjelenései (az elmúlt tíz évben 2000 cikket közölt tőlünk a fősodratú és a szakmai média), valamint kreatív, a társadalmi felelősségvállalás keretein belül megvalósult kampányai: a Parányi Plasztiktalány során szakembereink megvizsgálták a Duna és mellékfolyóinak mikroműanyag-szintjét, a Laborkaland kémiaversenyünk a középiskolások körében népszerűsítette a kémiát online vetélkedővel, kísérletekkel, a modern pedagógia eszközeivel. Ésszel a kosárba! kampányunk során az élelmiszer-biztonság területén közvetítettük fontos üzeneteinket és tapasztalatainkat a nagyközönség felé. A Gyomaendrőd-projekt során az önkormányzattal együttműködve társadalmi felelősségvállalás keretében végeztünk vizsgálatokat, míg az idei, a körkörös gazdaságot népszerűsítő kommunikációs kampányunkban arra hívtuk fel a figyelmet, hogy miként válhat a hulladékból energetikailag hasznosítható érték.

Cégünk filozófiája és CSR-tevékenysége egybecseng László Géza programigazgató mondataival is, aki azt hangsúlyozta, hogy a Superbrands programban díjazott márkák szociális érzékenysége is kiemelkedő. „Fontos érték számukra a kreativitás kibontakoztatása, a tehetségek ösztönzése, az esélyegyenlőség megteremtése, az elfogadó munkakörnyezet” – mondta el a programigazgató.

Az ünnepi gálaesten különleges zenei csemegeként világhírű musical-szuperprodukciókból csendültek fel részletek Magyarország egyik legjelentősebb musical-színházának, a Madách Színháznak két vezető színművésze, Kováts Kriszta és Sasvári Sándor előadásában. A zenei betéteket különleges tánckarként kísérte a fogyatékossággal élő színészeket foglalkoztató Baltazár Színház társulata.

A Superbrands-díj rendkívül sokat jelent nekünk, és bízunk abban, hogy mind a nagyközönség, a szakmai élet, mind pedig üzleti partnereink, beszállítóink körében is tovább növeli a vállalatunk iránti bizalmat.

A Superbrands Magyarország Programról

A Superbrands díj a márkaérték tudatosításában segít: kommunikációja olyan pozitív értékekre hívja fel a fogyasztók és az üzleti partnerek figyelmét, mint a márka mögött álló vállalat pénzügyi stabilitása, országos ismertsége és kedveltsége, valamint kiemelkedő márkaépítési gyakorlata.

A ma már több mint 90 országban működő nemzetközi Superbrands Programot 1995-ben a britt Brand Council szervezet hozta létre. A cél kettős volt: a kiemelkedő márkák reflektorfénybe állítása, valamint követendő példák felmutatása. A program az indulás óta a világ minden részén ismertté vált, ma már közel 90 országban jelent különleges minősítést a Superbrands cím.

Magyarországon a Superbrands díj 2004 óta képviseli a márkákhoz kapcsolódó valamennyi pozitív tényező esszenciáját: jelzi kiemelkedő piaci ismertségüket, kedveltségüket és pénzügyi stabilitásukat. A magyar Superbrands Program 5 évvel az indulását követően az üzleti márkákra is kiterjesztette a minősítést a Business Superbrands díj bevezetésével, amely pedig az üzleti szektor (B2B) márkáinak legeredményesebbjeit jelzi.

A Superbrands a széles nagyközönség számára is ismert, a magas minőséget szimbolizáló védjegy, a nemzetközi program keretében fogyasztói és üzleti márkák részesülnek díjazásban. A díj odaítéléséről többlépcsős előszűrést követően az összesen 40 tagú, független, marketingszakmai és vállalatvezető szakemberekből álló bizottság dönt a minden évben.